Ergebnis 1 bis 3 von 3

EUROMILLIONS LOTTERY AGENCY - Seriös oder SCAM? :(

1. Unregistriert
    Gast
    Frage EUROMILLIONS LOTTERY AGENCY - Seriös oder SCAM? :(
    Hallo habe vor 3 Wochen eine email bekommen wo steht das ich 1 Million Dollar gewonnnen habe, da meine email adrese durch irgendnem machine gefunden wurde.. sie wollten anschlieslich details von mir nach dem sie die detaisl bekommen haben bekam ich diese MAIL:

EUROMILLIONS LOTTERY AGENCY
    RUE BELLIARD 12-18, 1040 BRUSSELS, BELGIUM
    TEL: 0032-486-365-171 FAX: 0032-486-365-792
    EMAIL:eumillionagency3@aol.com
    Nr.78/-495
    Official Requirements
    Euromillions Lottery Agency Inter******** wish to inform you that you are a winner in the First category and here by congratulate you once more. Meanwhile, you are among the winners listed for payment nest week Tuesday the 22nd of May 2007

Please be informed that the sum of, $1,000,000.0ne million United State Dollars has been finally approved for immediate payment/remittance into your nominated bank account. Meanwhile, the cost of Governmental Tax, Customs clearance and Handling charges of this payment must be paid and an official receipt obtained, before your endorsement of the vital funds release document.

Please be informed that your funds of $1,000 000.One Million United State Dollars has been insured to the real value and as such cannot be deducted, this is in accordance to the European Union monetary/financial regulations. ). Also be informed that an article 44 subsection 147 of Euromillions Lottery Organisation, policy does not permit deduction.

You are therefore required to proceed to Brussels Belgium, as an official appointment has been schedule for you on Tuesday, the 22nd of May, 2007. To enable you endorse/sign your FUNDS RELEASE ORDER with the followings,
    1. A valid Identification proof (i.e. Inter******** passport or Drivers license)

2. The Belgium Governmental Tax, Custom clearance and Handling charges of Seven Thousand Eight hundred and eighteen euro (€7,818. 00) payable in cash prior to the signing/endorsement of the funds Release Documents.

3. you are to send additional One Thousand Four Hundred and Twenty-Five Euros (€1,425) upfront payment via Western Union money transfer to our cashier, Prince Jerry Ero, to enable the head of the legal department proceed to the law court and legalize/notarize your winning document as well as to obtain the notary receipt from the court as the Belgium authority demands.

Note that you are to fax the payment slip via fax and also via email.

4. Letter of notification sent to you as a winner. However, you are to fax or email to this office A valid Identification proof and the Payment Slip of (€1,425), so that our protocol officer will meet with you at the airport and bring you to the venue for the clearance of the funds and also to enable the needful be put together for a hitch-free delivery of your winning funds.

We await your immediate response, we assure you of our professional assistance always.

You are advised to contact me or our head of the legal department (Adv,:Carl Van Twist, of Evid Public & consultancy on his telephone number +32-486-128-795 for further clarifications.

Remember that this signing/endorsement, which will apparently commence from 10.am Belgium local time.

Best regards,
    Mr. Steven Van Putte,
    Payment Director
    Euromillions Lottery Agency

Jetzt weis ich nicht was ich machen soll die wollen bearbeitungs/zoll gebühren von mir.... wie weit kann ich da vertrauen .. habe auch schon dort angerufen die Nummern gibts wirklich.

VIELEN DANK IM VORRAUS

2. Erfahrener Benutzer
    Standard AW: EUROMILLIONS LOTTERY AGENCY - Seriös oder SCAM? :(
    Vergiss es.
    3. you are to send additional One Thousand Four Hundred and Twenty-Five Euros (€1,425) upfront payment via Western Union money transfer to our cashier,
    Die kassieren dein Geld (was du nie wieder siehst) und findest, wenn du Pech hast, deine Daten dann auf irgendwelchen illegalen Ausweisen wieder ... Und danach hörst du nie wieder was von denen ... Was machst du dann? Klagen?

Warum ziehen die wohl nicht gleich das Geld von der Mille ab? Macht dich das nicht stutzig ?

Ganz ehrlich: Hast du irgendwas mitgespielt ? Oder ist das eine von vielen Spam Mails von einem unbekannten Absender ...
    So etwas gab es vor Jahren noch mit Post, da musste man aber nur 50 DM überweisen ...

Ich vergass noch was: Ähnliche Mails bekomme ich täglich - und reich bin ich noch nicht Ich glaub ich mach was verkehrt ....
    Geändert von aaky (16.05.2007 um 15:04 Uhr)

3. Unregistriert
    Gast
    Reden AW: EUROMILLIONS LOTTERY AGENCY - Seriös oder SCAM? :(
    klaro abzocke, sieht jeder blinde, schau dir die absende email an, bei aol??? ....hat keine lottofirma, die habe eigne!

...und falls du denen glaubst, glaub lieber dies:

glueckwunsch, sie haben gewonnen 2,5 milliarden, jedoch senden sie uns zuerst 100.000euro zur bearbeitung, via "eastern union"!!

also augen auf und hirn ein!!!